Åh gud, jag vet inte hur jag ska börja ett inlägg. Ska man bara börja rakt på sak eller? Det var så himla längesen jag bloggade så jag vet faktiskt inte riktigt hur man gör, det var ju minst över ett år sedan som jag bloggade senast.
 
Idag så har jag bara varit i skolan och jag gjorde ett idrottsprov som gick rätt så bra. Eftersom irdottsprovet var i slutet av dagen så fick man sluta då man gjort klart provet, vilket gjorde att jag hann med bussen som gick halv två och det var så himla skönt att komma hem tidigt. När jag kom hem så har jag bara lyssnat på musik och kollat på youtube videos. 
 
Det var tacosfredag idag, vilket jag älskar så sjukt mycket och nu sitter jag bara framför datorn och äter päron splitt och surfar runt. Har faktiskt tänkt se det senaste avsnittet av Pretty little liars nu så ska nog avrunda detta inlägget!
 
Här är en bild på San Fransisco som jag tog från Alcatraz, det var en så himla kul resa! Och detta är dessutom den bilden som jag har i min header på bloggen.
 
 

Kommentera

Publiceras ej