Jag går rakt på sak nu och berättar hur min dag har varit och vad som händer ikväll. Det är nämligen så att min mormor och morfar ska komma hit och äta trerätters middag med mig om min familj och det ska verkligen bli jättemysigt och kul!
 
Idag så har jag bara chillat, lyssnat på musik och sett serier, gick ut en gång och det var då jag följde med mina föräldrar och handlade. Annars har jag inte gjort någonting alls, även fast jag har en massa saker i skolan som jag borde tagit tag i idag men det får jag väl göra imorgon istället. Tycker verkligen att det är jättetråkigt när man har med sig skolan hem på helgerna, tycker att man ska få vara ledig då.
 
Efter våran trerätters middag så ska vi bara mysa framför teven och se på melodifestivalen som ju har börjat nu, missade tyvärr förra veckan men jag hoppas i alla fall att melodifestivalen kommer att vara bra i år. Minns ju hur bra man tyckte att det var då man var mindre :-( #tb
 
På tala om någonting helt annat så vet inte riktigt vad jag vill ska hända med den här bloggen, känner mest att det ska vara en slags dagbok för mig att skriva i.. Tänkte också lägga ut bilder från USA som jag tog nu i december och januari då jag och min familj var där.
 
I alla fall så kommer snart mormor och morfar så borde gå nu, ses i nästa inlägg! Här en en bild från Santa Monica som jag tog vid solnedgången, mitt favoritminne från resan helt klart för att det var så sjuuuukt fint!
 
 

1 kommentarer

josephine Asplund

13 Feb 2016 16:31

Så fin bild! Blir det Mello ikväll eller ?
Lycka till med bloggen och hoppas du får en fin kväll!
Kram <33

Svar: Ursäkta för sent svar men tack så jättemycket! Och ja, vi såg melodifestivalen och jag tyckte faktiskt att det var helt okej artister och låtar som var med. Ska nog se imorgon också! Kram på dig!
Lovisa

Kommentera

Publiceras ej